Reklama
Rozwiń
Reklama

Rosną wydatki biznesu na wspieranie sportu

Najwięcej pieniędzy na sponsoring różnych dyscyplin w Polsce przeznaczają branże: energetyczna, paliwowa i finansowa. Szczególnie chętnie inwestują w piłkę nożną, siatkówkę i sporty motorowe.

Aktualizacja: 23.04.2019 06:32 Publikacja: 22.04.2019 21:00

Orlen wyda w tym roku 10 mln euro na wsparcie startów Roberta Kubicy w F1 w bolidzie teamu Williams.

Orlen wyda w tym roku 10 mln euro na wsparcie startów Roberta Kubicy w F1 w bolidzie teamu Williams.

Foto: AFP

W ubiegłym roku wartość polskiego rynku sponsoringu sportowego wyniosła 916,1 mln zł, co oznaczało jego zwyżkę o 5,2 proc. – wynika z najnowszego raportu firmy badawczo-doradczej Sponsoring Insight. To drugi z rzędu rok wzrostu. Trend taki powinien utrzymać się jeszcze przynajmniej przez dwa lata. W 2020 r. specjaliści oczekują przekroczenia bariery 1 mld zł.

Daniel Obajtek: Orlen wszedł do Formuły 1 dosłownie w ostatnim momencie

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama