Reklama
Rozwiń
Reklama

Rosną wydatki biznesu na wspieranie sportu

Najwięcej pieniędzy na sponsoring różnych dyscyplin w Polsce przeznaczają branże: energetyczna, paliwowa i finansowa. Szczególnie chętnie inwestują w piłkę nożną, siatkówkę i sporty motorowe.

Aktualizacja: 23.04.2019 06:32 Publikacja: 22.04.2019 21:00

Orlen wyda w tym roku 10 mln euro na wsparcie startów Roberta Kubicy w F1 w bolidzie teamu Williams.

Orlen wyda w tym roku 10 mln euro na wsparcie startów Roberta Kubicy w F1 w bolidzie teamu Williams.

Foto: AFP

W ubiegłym roku wartość polskiego rynku sponsoringu sportowego wyniosła 916,1 mln zł, co oznaczało jego zwyżkę o 5,2 proc. – wynika z najnowszego raportu firmy badawczo-doradczej Sponsoring Insight. To drugi z rzędu rok wzrostu. Trend taki powinien utrzymać się jeszcze przynajmniej przez dwa lata. W 2020 r. specjaliści oczekują przekroczenia bariery 1 mld zł.

Daniel Obajtek: Orlen wszedł do Formuły 1 dosłownie w ostatnim momencie

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Partnera
Projekt ustawy o ROP wymaga zmian
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes
USA obniżą cła na unijną stal, jeśli UE spełni jeden warunek. Chodzi o przepisy cyfrowe
Biznes
Arabska przystań rosyjskich bogaczy. Tam sankcje nie działają
Biznes
Amica ma spadek przychodów, ale poprawia zyski
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Ukraina negocjuje z USA, wojskowe Schengen i paliwa kopalne na COP30
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama