Aktualizacja: 03.09.2019 17:38 Publikacja: 03.09.2019 17:20
Foto: Flickr
Rok temu sprzedaż skoczyła o 46 proc., bo producenci i dealerzy pozbywali się maksymalnie aut przed wejściem w życie nowej procedury sprawdzania emisji spalin WLTP. Podstawa do porównania była więc niekorzystna. Nie zmienia to faktu, że od 1 stycznia rynek nowych samochodów zmalał o 3 proc. do 1 467 926 - podał portal AutoPlus
Udział firm francuskich zmalał o 15 proc. Renault sprzedał w sierpniu o 24 proc. mniej i o 6 proc. od początku roku, Dacia nawet o 29 proc., choć do początku roku notuje spadek tylko o 4 proc. Grupa PSA wypadła lepiej, ze spadkiem tylko o 5,4 proc., a od 1 stycznia zwiększyła sprzedaż o 1,48 proc. Citroen zanotował minus 9 proc. (+6,71 proc. od 1 stycznia), Peugeot -5 (-2 od 1 stycznia), Opel, który nie skorzystał na wyprzedaży rok temu, teraz ograniczył spadek do 1,11 proc. i poprawił się o 4,8 proc. po 8 miesiącach. Najlepiej wypadła marka DS ze skokiem o 30 proc., co dało jej skromną poprawę o 0,77 proc. - informuje "La Tribune".
Branża IT mierzy się z długami i falą zwolnień, USA nie poprze nowych sankcji na Rosję, a Honda ogranicza inwest...
Dziś ambasadorowie krajów UE powinni zatwierdzić zasady Funduszu SAFE, z którego będzie można pożyczyć 150 mld e...
Choć na dopłaty do elektryków złożone zostały wnioski warte ponad 120 mln zł, nie wypłacono jeszcze ani złotówki...
DefendEye stworzył nowatorską broń, która żołnierzowi lub ratownikowi pozwala wystrzelić bezzałogowy statek powi...
Kody kreskowe odchodzą na zasłużoną emeryturę. Zastąpią je kody QR nowej generacji, stworzone przez organizację...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas