Reklama

Polskie straty i korzyści z koronawirusa

Polska turystyka straciła już ok. 400 mln zł w wyniku koronawirusa, którego skutki mogą też uderzyć w sektor transportowy. Minister rozwoju Jadwiga Emilewicz zapowiada rządowe wsparcie i zwraca uwagę na nowe, rozwojowe szanse polskich firm.

Aktualizacja: 08.03.2020 07:17 Publikacja: 08.03.2020 06:43

Minister rozwoju Jadwiga Emilewicz zapowiada rządowe wsparcie i zwraca uwagę na nowe, rozwojowe szan

Minister rozwoju Jadwiga Emilewicz zapowiada rządowe wsparcie i zwraca uwagę na nowe, rozwojowe szanse polskich firm.

Foto: tv.rp.pl

W poniedziałek w Ministerstwie Rozwoju odbędą się rozmowy z touroperatorami, hotelarzami, przewoźnikami o skali ich spodziewanych strat związanych z koronawirusem. Według wstępnych szacunków - na podstawie danych z końca ubiegłego tygodnia, to branża turystyczna może być najbardziej dotknięta skutkami epidemii w I i II kw. tego roku.- Z racji tego ze pewna część turystów z Azji czy północnych Włoch nie przyjedzie do Polski, oceniamy straty branży na ok. 400 mln zł.- poinformowała minister rozwoju, Jadwiga Emilewicz podczas spotkania z dziennikarzami w trakcie sobotniego LSE SU Polish Economic Forum w Londynie zorganizowanego przez Polish Business Society - stowarzyszenie polskich studentów na London School of Economics & Political Science. „Rzeczpospolita" była patronem medialnym studenckiej konferencji, której partnerem merytorycznym jest firma doradztwa strategicznego Bain & Company.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Reklama
Reklama