Aktualizacja: 14.04.2021 18:39 Publikacja: 14.04.2021 18:34
Foto: materiały prasowe
Po trudnych negocjacjach Dassault i Airbus doszły do porozumienia o podziale prac w tym programie złożonym z załogowych i bezzałogowych obiektów latających wspólnego wykonania Niemiec, Francji i Hiszpanii. Utrzymują się nadal polityczne różnice zdań co do praw do technologii, ale przemysłowa strona umowy - w której Dassault przypadnie sedno prac nad myśliwcem, a Airbus reprezentujący Niemcy i Hiszpanię obejmie dwie trzecie całości - oznacza przełom w realizacji tego projektu.
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas