Restauracje mogą teraz przygotowywać posiłki wyłącznie w opcji na wynos lub z dostawa do klienta co dla wielu oznacza konieczności wdrożenia nowej, skomplikowanej usługi. Chce im pomóc Uber Eats, który wprowadził szereg rozwiązań ułatwiających korzystanie z platformy i zapewniających bezpieczeństwo oraz higienę dostaw. Pakiet obejmuje m.in. zniesienie opłaty aktywacyjnej dla nowo dołączających restauracji, możliwość zmiany systemu rozliczania płatności z tygodniowych na dzienne, wydłużenie okresu darmowej dostawy do końca 29 marca włącznie oraz dostawę bezkontaktową.
- W obecnym czasie utrzymanie płynności finansowej oraz wypłat dla pracowników oraz dostawców pozostaje priorytetem dla małych firm. Będziemy oferować restauracjom możliwość dziennych wypłat zamiast płatności raz w tygodniu - mówi Charity Safford, dyrektor generalny Uber Eats na Europę Północną i Środkowo-Wschodnią.
W ubiegłym roku Uber wprowadził funkcję "Pick Up", zamówionych wcześniej posiłków. Część restauracji, dostępnych na platformie, już wcześniej korzystała z tej możliwości. Obecnie, opcja ta została włączona dla wszystkich lokali na platformie, bez pobierania dodatkowej prowizji od restauracji. Dzięki tej funkcji klienci nie będą już musieli stać w kolejce przy zamawianiu posiłków na wynos, a interakcje z klientami i czas oczekiwania ulegają skróceniu, co sprzyja społecznemu dystansowaniu.
Ponadto dla restauracji, które dopiero dołączają do platformy zniesiono opłaty aktywacyjne do końca kwietnia. Dzięki skróceniu procesu mogą oni dołączyć do platformy Uber Eats już w ciągu 48 godzin po podpisaniu umowy.