W III kwartale, kończącym się w sierpniu spółka zanotowała wzrost zysku netto o 4,1 proc. do 3,46 mld koron (ok 504 mln dol.), zaś sprzedaż wzrosła 13 proc. do ok 4 mld dol. Jak podaje firma w komunikacie wyniki były szczególnie dobre w Szwecji, Norwegii i Niemczech, zaś spadki sprzedaży wystąpiły w Hiszpanii, USA i Francji.
Po III kwartałach (za okres grudzień 2008-sierpień 2009) zysk netto wzrósł do 3,46 mld koron (ok 510 mln do.), zaś sprzedaż zyskała 18 proc. do 73,4 mld koron. Firma otworzyła w tym okresie 85 nowych sklepów i ma ich już 1,84 tys.
Jednak wpływu kryzysu w branży na wyniki koncernu nie da się nie zauważyć - tylko w sierpniu sprzedaż spadła w porównaniu z ub.r. o 3 proc. zaś sklepy działające od co najmniej roku zanotowały spadki obrotów o 11 proc. Mimo to H&M podniósł plan tegorocznych otwarć nowych sklepów z 225 do 240 placówek.