- Piwa regionalne cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Konsumenci wybierają je w poszukiwaniu nowych, ciekawych smaków, różniących się od tych, do jakich przez lata przyzwyczaił ich rynek — mówi Beata Pawłowska, prezes Royal Unibrew Polska.
Miodowa wersja nie jest pierwszą próbą Royal Unibrew na wykorzystanie mody na niszowe piwa. W ubiegłym roku na rynku pojawiała się niepasteryzowana wersja Łomży w butelce typu bączek. Między innymi dzięki niej łączna sprzedaż tej marki urosła o ok. 30 proc. W tym czasie łączna sprzedaż piwa mogła skurczyć się o niecały 1 proc.
Do produkcji Łomży Export Miodowe Royal Unibrew Polska będzie wykorzystywał miód wielokwiatowy i gryczany z podłomżyńskich pasiek. Ich właścicielem jest Dariusz Wasilewski, prezes Regionalnego Związku Pszczelarzy w Łomży.
- Nasz najnowszy produkt jest przeznaczony na rynek ogólnopolski. Będzie dostępny zarówno w kanale tradycyjnym jak i w sieciach handlowych - mówi Maciej Ładwiński, senior brand manager marki Łomża. Dodaje, że Łomża będzie pierwszym piwem z kategorii miodowych, który będzie reklamowane w telewizji.