Electro World

Mariusz Stolarski – Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Electro World Polska sp. z

Publikacja: 21.04.2011 12:43

Electro World

Foto: Rzeczpospolita

Electro World działa zarówno w przestrzeni off-line jak i on-line. Dlaczego zdecydowali się Państwo na taki model działalności?

Rynek sprzedaży tradycyjnej i internetowej konkuruje ze sobą. Jest to widoczne zwłaszcza w branży elektroniki użytkowej. W rzeczywistości jedna i druga forma dokonywania zakupów ma swoje wady i zalety. Markety Electro World znajdują się w dużych miastach. Społeczeństwo wielkomiejskie żyje w ciągłym biegu. Nie ma więc czasu sprawdzać cen interesujących ich artykułów. Wygoda naszych klientów jest powodem z którego zdecydowaliśmy się na połączenie tych dwóch kanałów sprzedażowych.

W serwisie internetowym www.electroworld.pl klient znajdzie szeroki asortyment w konkurencyjnych cenach. Połączenie możliwości sprawdzenia cen online z zakupem w tradycyjnym markecie, gdzie klient może zobaczyć interesujący go produkt oraz w razie potrzeby porozmawiać ze sprzedawcą odpowiada wielu kupującym.

W jaki sposób Electro World będzie budował swoją pozycję na rynku?

Wysoka jakość sprzedawanych produktów oraz rozsądne ceny to niewątpliwie mocne strony naszej marki. W Electro World stawiamy również na wysoką jakość obsługi. Nasze podejście do klienta zostało docenione w badaniu poziomu obsługi wśród sieci firm oferujących sprzęt RTV i AGD w Polsce, w którym zajęliśmy I miejsce. Badanie zostało przeprowadzone przez międzynarodową firmę International Service Check (ISC). Oceniano głównie jakość obsługi oraz fachową wiedzę pracowników. Jako najwyżej oceniona sieć zdobyliśmy 88,8% głosów.

To bardzo cenne wyróżnienie, bo przyznane przez osoby, bez których nie moglibyśmy istnieć – naszych Klientów.

Obecnie jesteśmy w trakcie wprowadzania poprawek w naszych salonach. Mamy nadzieję, że dzięki temu komfort robienia zakupów będzie jeszcze większy.

Czy mają Państwo jakieś specjalne plany na przyszłość?

Na początku maja ruszamy z kampanią reklamową. Pomysły powstały we współpracy z agencją Hand Made. Mamy nadzieję pozytywnie zaskoczyć naszych klientów. Skupiamy się na rozwoju poszczególnych salonów więc akcje reklamowe będą obywały się po kolei we wszystkich miastach w których znajdują się nasze salony. Już dzisiaj zapraszamy do Katowic – miasto w którym startuje kampania.

Co klienci najchętniej kupują w Electro World?

Kuchnie w zabudowie

Chłodziarki

Electro World działa zarówno w przestrzeni off-line jak i on-line. Dlaczego zdecydowali się Państwo na taki model działalności?

Rynek sprzedaży tradycyjnej i internetowej konkuruje ze sobą. Jest to widoczne zwłaszcza w branży elektroniki użytkowej. W rzeczywistości jedna i druga forma dokonywania zakupów ma swoje wady i zalety. Markety Electro World znajdują się w dużych miastach. Społeczeństwo wielkomiejskie żyje w ciągłym biegu. Nie ma więc czasu sprawdzać cen interesujących ich artykułów. Wygoda naszych klientów jest powodem z którego zdecydowaliśmy się na połączenie tych dwóch kanałów sprzedażowych.

Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?