Electro World działa zarówno w przestrzeni off-line jak i on-line. Dlaczego zdecydowali się Państwo na taki model działalności?
Rynek sprzedaży tradycyjnej i internetowej konkuruje ze sobą. Jest to widoczne zwłaszcza w branży elektroniki użytkowej. W rzeczywistości jedna i druga forma dokonywania zakupów ma swoje wady i zalety. Markety Electro World znajdują się w dużych miastach. Społeczeństwo wielkomiejskie żyje w ciągłym biegu. Nie ma więc czasu sprawdzać cen interesujących ich artykułów. Wygoda naszych klientów jest powodem z którego zdecydowaliśmy się na połączenie tych dwóch kanałów sprzedażowych.
W serwisie internetowym www.electroworld.pl klient znajdzie szeroki asortyment w konkurencyjnych cenach. Połączenie możliwości sprawdzenia cen online z zakupem w tradycyjnym markecie, gdzie klient może zobaczyć interesujący go produkt oraz w razie potrzeby porozmawiać ze sprzedawcą odpowiada wielu kupującym.
W jaki sposób Electro World będzie budował swoją pozycję na rynku?
Wysoka jakość sprzedawanych produktów oraz rozsądne ceny to niewątpliwie mocne strony naszej marki. W Electro World stawiamy również na wysoką jakość obsługi. Nasze podejście do klienta zostało docenione w badaniu poziomu obsługi wśród sieci firm oferujących sprzęt RTV i AGD w Polsce, w którym zajęliśmy I miejsce. Badanie zostało przeprowadzone przez międzynarodową firmę International Service Check (ISC). Oceniano głównie jakość obsługi oraz fachową wiedzę pracowników. Jako najwyżej oceniona sieć zdobyliśmy 88,8% głosów.