Reklama

Automaty paczkowe pobiły tradycyjne formy dostawy zakupów internetowych

Firmy kurierskie notują boom na odbiory paczek w punkcie (sklepie, automacie) kosztem tzw. dostaw pod drzwi. Ale nowych trendów w tej branży pojawiło się ostatnio więcej.

Publikacja: 01.07.2020 21:00

Automaty paczkowe pobiły tradycyjne formy dostawy zakupów internetowych

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Kurier dostarczający przesyłkę do naszego domu czy pracy był dotychczas najczęściej wybieraną przez internautów formą dostaw. W ostatnich miesiącach to się jednak zmieniło. Z najnowszych badań Gemiusa wynika, że aż 61 proc. kupujących online korzysta z dostaw do automatów paczkowych. To oznacza, że maszyny te stały się już popularniejsze niż „królujące" dotąd dostawy do rąk własnych (55 proc.).

Czytaj także: Co kupujemy w czasie pandemii. Największe hity i niespodzianki

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama