­Naj­now­sze dziec­ko Ap­ple'a – trze­cia już ge­ne­ra­cja iPada – tra­fi do skle­pów z opóź­nie­niem. Jak po­dał „Daily Te­le­graph", klien­ci, któ­rzy za­mó­wi­li iPada po­przez stronę in­ter­ne­to­wą Ap­ple'a, bę­dą mu­sie­li po­cze­kać na do­sta­wę oko­ło trzech ty­go­dni. Po­wo­dem ma być ogrom­ne za­in­te­re­so­wa­nie pro­duk­tem. Po­cząt­ko­wo za­kła­da­no, że po­ja­wi się on w sprze­da­ży 16 mar­ca.

No­wy iPad, któ­ry zo­stał za­pre­zen­to­wa­ny w mi­nio­ną śro­dę, jest teraz chy­ba naj­bar­dziej po­żą­da­nym ga­dże­tem w kom­pu­te­ro­wym świe­cie. Je­go no­wa ma­try­ca ma czte­ro­krot­nie więk­szą roz­dziel­czość niż po­przed­nia ge­ne­ra­cja urzą­dze­nia, wy­daj­niej­szy pro­ce­sor dla po­pra­wie­nia gra­fi­ki oraz lep­szą ka­me­rę. Ob­słu­gu­je tak­że szyb­ką łącz­ność in­ter­ne­to­wą w technologii LTE.

Do­tych­cza­so­wa, dru­ga ge­ne­ra­cja iPada jesz­cze przez ja­kiś czas po­zo­sta­nie do­stęp­na w sprze­da­ży, ale w nie­co niż­szej ce­nie od swe­go na­stęp­cy.