Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2020 06:03 Publikacja: 14.07.2020 21:00
Foto: Fotorzepa
Po 1,5 roku trudnych negocjacji Komisja Europejska zgodziła się w końcu na to, by PKN Orlen wchłonął inną polską spółkę paliwową – Lotos. Postawiła jednak liczne warunki, takie jak sprzedaż 30 proc. udziałów gdańskiej rafinerii i 80 proc. stacji paliw, które należą dziś do Lotosu. Władze Orlenu i przedstawiciele polskiego rządu przekonują, że mimo tych ograniczeń fuzja wciąż jest korzystną opcją dla obu firm. Analitycy nieco studzą emocje, podkreślając, że nie spodziewają się wielkich synergii po połączeniu obu spółek. Niewątpliwie jednak wzmocni to pozycję Orlenu w negocjacjach z kontrahentami.
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Działalność człowieka ma ogromny wpływ na funkcjonowanie królestw roślin i zwierząt. Spółki zdają sobie z tego s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas