Najnowszy produkt koncernu to buty Springblade, które mają być wyjątkowo sprężyste i ułatwiające bieganie. Buty są już dostępne na rynku amerykańskim i w Brazylii. Mimo, że kosztują ok 180 dol., popyt na nie przewyższył oczekiwania Adidasa. Na wiosnę buty będą dostępne także w Europie.
W pierwszym kwartale tego roku koncern wprowadził na rynek buty do biegania Boost, których sprzedano już 1,5 mln sztuk. Obuwie ma specjalną wkładką pod podeszwą która "zapewnia większy zwrot energii niż jakiekolwiek inne buty biegowe". Jest reklamowane jako obuwie "ułatwiające bieganie".
Rok 2013 dla Adidasa to "rok biegania" - tak zakłada aktualna strategia firmy. Dlatego Adidas wprowadził na rynek najwięcej nowych butów do biegania oraz do piłki nożnej.
Rok 2013 jest też niestety dla koncernu rokiem spadku koniunktury i niższego popytu, zwłaszcza w ogarniętej kryzysem Europie. W drugim kwartale obrót koncernu spadł o 4 proc. do 3,38 mld euro. Analitycy liczyli się z wynikiem na poziomie 3,44 mld euro. Wynik koncernu spadł o 2 proc. do 252 mln euro, mimo, iż analitycy liczyli się ze wzrostem do 261 mln euro. Marża brutto natomiast nieznacznie wzrosła o dwa punkty do 50 proc. Nadwyżka wzrosła o 4 proc. do 172 mln euro.
Z danych koncernu wynika, że złe wyniki nie są tylko winą spadku popytu, ale także niekorzystnymi wahaniami kursów walut - zwłaszcza jena i rubla w stosunku do euro. W Azji i Ameryce Północnej firma zanotowała znaczny spadek sprzedaży. Jednak w Chinach i Ameryce Łacińskiej Adidas zanotował znaczący skok sprzedaży.