- Polacy żyją coraz szybciej i intensywniej. Są też coraz bardziej świadomi konieczności dbania o swoje zdrowie, kondycję fizyczną i zbilansowaną dietę. Glacéau vitaminwater  jest doskonałą propozycją dla takich osób. Spośród czterech dostępnych w Polsce wariantów każdy znajdzie odpowiedni dla siebie – komentuje Grzegorz Gęsik - Rudnicki, commercial manager w Coca-Cola Poland Services.

Znane na świecie napoje Glacéau vitaminwater wytwarzane są z wody źródlanej, zawierają tylko naturalne aromaty. Ich wartość kaloryczna jest obniżona, dzięki zawartości stewii.

W swojej ofercie Coca-Cola ma w sumie ponad  30 napojów z tym naturalnym słodzikiem. W Polsce ze stewią oferuje Nestea Green Tea. I jak już informowała „Rz" do grupy tych produktów dołączył ostatnio także Sprite. Z czasem wersja ze stewią ma zastąpić tę słodzoną wyłącznie cukrem.

Firma badawcza Zenith International szacuje, że globalny rynek wód smakowych i funkcjonalnych, czyli z dodatkami pozytywie wpływający warty jest 17 mld dolarów. Do 2017 r. kwota ta ma sięgnąć 29 mld dol.