Miles&More ma być jeszcze bardziej rentowny. Rzecznik Lufthansy potwierdził, iż linie zamierzają przeprowadzić audyt programu, sprawdzając procesy, tak by zmaksymalizować obroty i zyski. Nie podał jednak żadnych szczegółów, ponieważ rada nadzorcza i zarząd Lufthansy jeszcze nie zatwierdziły ostatecznych zmian. Zaprzeczył jednak, iż linie chcą sprzedać Miles&More - nadal ma być on "integralną częścią" Grupy Lufthansa.

Niemiecki dziennik "Frankfurter Allgemeine Zeitung" napisał, iż Miles&More ma w przyszłości funkcjonować jako samodzielna firma, będąca jednak integralną częścią niemieckiego koncernu lotniczego. Nie wiadomo ile dokładnie Lufthansa zarabia rocznie na tym programie, ale zdaniem analityków w zeszłym roku było to ok. 200 mln euro. Podobne szacunki są na ten rok. Nowa firma może rozpocząć działalność w połowie 2014 roku

Miles & More to największy w Europie bezpłatny program lojalnościowy, który został zapoczątkowany w 1993 roku przez niemiecka Lufthansę, ale dziś obejmuje już 13 europejskich linii lotniczych. Obecnie w programie jest ponad 20 mln osób. Program pozwala pasażerom na gromadzenie mil lotniczych podczas podroży. Można je z czasem wymienić na nagrody, albo podwyższyć swój status, co daje dostęp do różnego rodzaju przywilejów niedostępnych dla "zwykłych" pasażerów.