Sprzedaż netto w 2013 r. wyniosła 20,25 mld euro, wobec 21,47 mld euro w roku poprzednim. Zysk netto spółki spadł z 1,57 mld euro do 1,13 mld euro. Najwięcej optymizmu budzi jednak fakt znacznego obniżenia zadłużenia, które jeszcze w 2012 r. wynosiło ponad 1,05 mld euro, a w 2013 r. spadło do zaledwie 142 mln euro.
Sprzedaż opon do samochodów osobowych wzrosła o 3 proc. Wolumen sprzedaży opon w Europie wzrósł o 1 proc., przy czym znacząco lepsza była druga połowa roku. Z kolei popyt na rynkach Europy Wschodniej spadł o 4 proc. Nieco lepiej było na rynku Ameryki Północnej, gdzie wartość sprzedaży wzrosła o 5 proc., powracając do poziomu sprzed recesji. Zdaniem grupy, powodem wzrostów była wymiana starszych pojazdów na nowe modele.
W Azji wolumen sprzedaży wzrósł o 5 proc. mimo dużego zróżnicowania pomiędzy poszczególnymi krajami. W Chinach odnotowano wzrost aż o 15 proc., ustanawiając nowy rekord w IV kw. (+21 proc.). W ciągu ostatnich pięciu lat wolumen sprzedaży na rynku chińskim zwiększył się aż trzykrotnie. Wolumen sprzedaży w Ameryce Południowej wzrósł o 5 proc., co było efektem zwiększającej się produkcji samochodów w regionie.
Oprócz pierwszego wyposażenia, poprawę widać też na rynku wymiany opon. Dość kiepsko pod tym względem wypadła Europa.
- W Europie wolumen sprzedaży na rynku wymiany w 2013 r. nie zmienił się w stosunku do 2012 roku. W Europie Zachodniej nieznacznie lepszą sprzedaż obserwowaliśmy w drugiej połowie roku – podsumowuje spółka w raporcie.