Spółka, będąca właścicielem znanej marki kosmetyków antyalergicznych, AA (wycenianej na prawie 60 mln zł w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rz" w 2013 r.) w ubiegłym roku rozpoczęła poważne przygotowania do oferty publicznej wprowadzając m.in. międzynarodowe standardy nieruchomości i porządkując swój portfel produktów. Jednak pod koniec roku wstrzymała realizację giełdowych planów.
-Nadal myślimy o wejściu na giełdę, ale najpierw chcemy zbudować większą wartość firmy między innymi poprzez akwizycję - wyjaśnia Wojciech Soszyński, współwłaściciel rodzinnej spółki. Jak dodaje, od ponad roku prowadzi negocjacje o kupnie firmy z branży. Nie chce jednak ujawniać nazwy firmy, ani bliższych informacji o planowanym przejęciu, które wzmocni pozycję Oceanic na polskim rynku.
Niezależnie od planów akwizycyjnych rodzinna spółka zapowiada na ten rok dużo większą aktywność we wprowadzaniu nowości, co potwierdza wiosenny debiut aż trzech nowych serii AA bazujących na osiągnięciach medycyny estetycznej; Collagen hial, Mezzolaser i Revita Intensa.
Wojciech Soszyński liczy też na wzrost eksportu, w czym powinna pomóc ruszająca wkrótce współpraca z dużym dystrybutorem kosmetyków w Rosji.