Poczta Polska (PP) pokonała rywali oferując tzw. kompleksową usługę hybrydową, polegającą na wydruku, kopertowaniu, dostarczaniu oraz zarządzaniu zwrotami korespondencji, w oparciu o e-platformę Envelo. Kontrakt realizowany był do tej pory przez prywatne firmy pocztowe, dla których PGE Obrót było jednym z największych klientów biznesowych.

PGE to już kolejna spółka energetyczna, którą Poczta Polska w ostatnim czasie odzyskała od konkurencji. W 2013 r. PP wygrała prawie 2 tys. przetargów na łączną kwotę ponad 2,1 mld zł. Straciła też wart ponad 0,5 mld zł kontrakt na obsługę sądów i prokuratur.

- Odebranie klienta dotychczasowemu wykonawcy to kolejny dowód widocznej na rynku tendencji powrotu do usług Poczty Polskiej firm, które wcześniej zdecydowały się na współpracę z operatorami konkurencyjnymi - przekonuje Łukasz Gołębiowski, dyrektor pionu sprzedaży PP.

Grupa Poczty Polskiej zaoferowała PGE usługę, gdzie jedyną czynnością po stronie klienta będzie dostarczenie korespondencji w formie elektronicznej, którą PP następnie wydrukuje, zapakuje do kopert oraz dostarczy pod wskazany adres.