Odzież długo była kategoria, którą Polacy w Internecie kupowali stosunkowo niechętnie. Bali się problemami ze zwrotem czy niedopasowanymi rozmiarami. Jednak w ostatnim czasie mamy do czynienia z istną eksplozją – internetowe sklepy ma już większość marek znanych z centrów handlowych, powstało też wiele e-sklepów bazujących tylko na klientach pozyskiwanych tylko w Internecie.
Jednym z najbardziej znanych jest Answear.com, który poszedł nawet krok dalej otwierając butik w centrum handlowym Stary Browar. Teraz serwuje kolejną nowość czyli z pierwszą własną kolekcją, stworzoną we współpracy ze znaną z telewizji Patricią Kazadi.
– Chciałam, żeby w kolekcji znalazły się też takie ubrania, które sama chętnie będę nosić. I to się udało – mówi o jej powstawaniu.
- Pomysł, by zaprosić Patricię do tego projektu, powstał podczas wspólnego nagrywania filmów, w których dzieliła się z naszymi klientami poradami z dziedziny mody - mówi Joanna Kosman, kierownik marketingu Answear.com.
Kolekcja jest dostępna w sklepie internetowym i stacjonarnym Answear.com oraz w sklepach marki Medicine w całej Polsce.