Reklama
Rozwiń
Reklama

Znów wadliwe airbagi w USA

Władze w Stanach poleciły 3 dużym firmom samochodowym usunąć w 2,1 mln starszych pojazdów usterkę, polegającą na aktywacji poduszek powietrznych, gdy nie jest to konieczne

Publikacja: 02.02.2015 10:28

Znów wadliwe airbagi w USA

Foto: Bloomberg

Toyota, Fiat Chrysler Automobiles i Honda ogłaszały wcześniej trzy akcje przywoławcze dla usunięcia problemu z wadliwym mikroprocesorem, ale teraz amerykański urząd bezpieczeństwa transportu drogowego NHTSA stwierdził, że w małej licznie pojazdów objętej tamtymi naprawami dochodziło do mimowolnej aktywacji poduszek, więc polecił kolejną akcję.

Teraz dotyczy modeli Jeep Liberty z lat 2002-3 i Jeep Grand Cherokee 2002-4 (ok. 750 tys. pojazdów), Honda Odyssey 2003-4 i Acura MDX 2003 (ok. 370 tys.), Pontiac Vibe, Dodge Viper, Toyota Corolla, Toyota Matrix i Toyota Avalon 2003-4 (ok. miliona sztuk, ale nie wszystkie sprzedano w Stanach).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama