Reklama

15 proc. spadku sprzedaży TV

Zainteresowanie nowymi modelami spadło. Przełom dopiero w 2016 roku.

Publikacja: 01.06.2015 22:00

W kwietniu sprzedaż telewizorów spadła 15 proc. Cały rok zapowiada się dla tej kategorii pod kreską.

W kwietniu sprzedaż telewizorów spadła 15 proc. Cały rok zapowiada się dla tej kategorii pod kreską.

Foto: Bloomberg

Telewizory to największa część rynku sprzętu RTV, dlatego są w centrum uwagi nie tylko producentów, ale i detalistów. Bieżący rok nie zapowiadał się dobrze i ostatnie dane potwierdzają, iż rynek się kurczy. Według firmy DisplaySearch w kwietniu przychody ze sprzedaży paneli spadły o 8 proc.

Dla modeli używanych do produkcji telewizorów w ujęciu ilościowym widać jeszcze zwyżki, i to nawet dwucyfrowe, ale jeśli chodzi o panele do produkcji tabletów, to widać już spadki o 15 proc. w ujęciu rocznym. W nieco mniejszym stopniu spada zainteresowanie panelami wykorzystywanymi do produkcji monitorów.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Etyka w biznesie – inwestycja czy kaprys regulatorów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Patronat Rzeczpospolitej
Innowacja wymaga odwagi
Biznes
Nadchodzi „przebudzenie”? Eksperci prognozują lepsze czasy dla start-upów
Biznes
Polacy szukają oszczędności, UE odcina się od rosyjskiego gazu, awaria Amazona
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Lotniska się rozwijają pomimo prawa zamówień publicznych
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama