Reklama

Car-sharing w dużych tarapatach. Lepiej nie będzie?

Popyt na usługi wynajmu pojazdów na minuty gwałtownie maleje. Badania pokazują, że zdecydowana większość użytkowników szybko nie wróci do wynajmu aut, rowerów czy hulajnóg.

Aktualizacja: 04.11.2020 06:26 Publikacja: 03.11.2020 21:00

Car-sharing w dużych tarapatach. Lepiej nie będzie?

Foto: Adobe Stock

Covid-19 mocno uderzył w i tak znajdujący się w trudnej sytuacji rynek tzw. mobilności miejskiej (MaaS – z ang. Mobility as a Service, mobilność jako usługa). Z gry wypadają kolejni gracze – wyjście z Polski ogłosił dopiero co litewski car-sharing CityBee, a już do podobnego ruchu przymierza się operator elektrycznych aut Innogy Go. Z kolei niemiecki FreeNow zwinął w październiku sieć hulajnóg w naszym kraju (najwcześniej wróci na wiosnę). W branży MaaS to już kryzys.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Reklama
Reklama