Reklama

Car-sharing w dużych tarapatach. Lepiej nie będzie?

Popyt na usługi wynajmu pojazdów na minuty gwałtownie maleje. Badania pokazują, że zdecydowana większość użytkowników szybko nie wróci do wynajmu aut, rowerów czy hulajnóg.

Aktualizacja: 04.11.2020 06:26 Publikacja: 03.11.2020 21:00

Car-sharing w dużych tarapatach. Lepiej nie będzie?

Foto: Adobe Stock

Covid-19 mocno uderzył w i tak znajdujący się w trudnej sytuacji rynek tzw. mobilności miejskiej (MaaS – z ang. Mobility as a Service, mobilność jako usługa). Z gry wypadają kolejni gracze – wyjście z Polski ogłosił dopiero co litewski car-sharing CityBee, a już do podobnego ruchu przymierza się operator elektrycznych aut Innogy Go. Z kolei niemiecki FreeNow zwinął w październiku sieć hulajnóg w naszym kraju (najwcześniej wróci na wiosnę). W branży MaaS to już kryzys.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Budżet UE na 2 bln euro, Rosja atakuje polską fabrykę, IATA krytykuje Brukselę
Biznes
Wakacje w erze Donalda Trumpa: linie kasują loty do USA
Biznes
Rosyjskie drony uderzyły w fabrykę polskiej firmy. Są ranni
Biznes
Ścięte rekomendacje dla producentów gier. Faworyt inwestorów jest już tylko jeden
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes
Putin ignoruje Trumpa, szansa dla sektora kosmicznego, chipy wracają do Chin
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama