Reklama
Rozwiń
Reklama

Chatbot ChatGPT zyskuje płatne opcje. Czy warto skorzystać?

Choć podstawowa wersja tego narzędzia jest wciąż bezpłatna, to platforma rozwija GPT Store – z aplikacjami i usługami opartymi na sztucznej inteligencji. Trzeba już za nie zapłacić.

Publikacja: 20.06.2024 04:30

Użytkownicy, którzy nie chcą płacić, mają dostęp do flagowego modelu GPT-4o OpenAI

Użytkownicy, którzy nie chcą płacić, mają dostęp do flagowego modelu GPT-4o OpenAI

Foto: SEBASTIEN BOZON/AFP

Firma OpenAI stara się wycisnąć, ile może, ze swoich rewolucyjnych narzędzi opartych na sztucznej inteligencji i stale się rozwija o nowe funkcje. Niedawno wprowadzona opcja wspomnień pozwala zapisywać preferencje, dzięki czemu czaty są bardziej dostosowane do preferencji użytkownika. Wkrótce ChatGPT zyska ulepszony tryb głosowy, umożliwiający interakcję z platformą mniej więcej w czasie rzeczywistym.

OpenAI oferuje szereg planów ChatGPT, zarówno płatnych, jak i bezpłatnych, skierowanych do klientów, od osób fizycznych po organizacje non profit, małe i średnie firmy, instytucje edukacyjne i przedsiębiorstwa.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama