Rynek zmienił się z OTOMOTO

Platforma, od początku działania, miała nie tylko stworzyć nowy kanał sprzedaży, ale też zmienić myślenie o sprzedaży i zakupie samochodów - mówi Tomasz Sułkowski, Head of Sales OTOMOTO.

Publikacja: 15.02.2024 03:00

Tomasz Sułkowski, Head of Sales OTOMOTO

Tomasz Sułkowski, Head of Sales OTOMOTO

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał we współpracy z OTOMOTO

OTOMOTO jest obecne na rynku od 20 lat. Cofnijmy się więc do 2004 roku. Jak wówczas wyglądał rynek?

Pozostało 98% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca