„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym Targów Branży Opakowaniowej IN-PACK
Swoje produkty podczas pierwszej edycji IN-PACK EXPO w Targach Kielce zaprezentują czołowe firmy o europejskiej randze, jak Mitsubishi Electirc, Maszyny Pablo, czy Polpak Packaging – mówi manager wydarzenia Jakub Nogaj.
Prawie 1500 m kw. zostaną zapełnione przez oferty wiodących przedsiębiorców z europejskiego sektora logistyki. Na stoiskach pojawią się produkty z takich sfer, jak: opakowania, techniki pakowania, etykietowania, druk, e-commerce, robotyka, maszyny oraz surowce. To wszystko zaprezentują firmy, które kreują trendy na europejskim i światowym rynku, wystawcami zostali m.in. Verpa Folie-Wrocław, Turck, Etyland, Promark Produkcja i ARDEKAS. Współorganizatorem targów jest działająca od 2016 roku w branży usług logistycznych i opakowań przemysłowych firma Relopack, partnerem wydarzenia, natomiast został Klaster Creative Packaging Group.
Innowacje
– Pozycja Polski na europejskim rynku jest bardzo obiecująca. Jeszcze w tym roku mamy szansę wyprzedzić Francję na fotelu wicelidera eksportu opakowań w Unii Europejskiej. Takie prognozy nie biorą się znikąd. Za sukces naszego kraju w tej branży odpowiadają m.in. innowacje. Podkreślamy wagę technologicznego rozwoju także na IN-PACK EXPO. Jednym z punktów targów IN-PACK będzie strefa pokazowa LET'S PACK IT!, w której można będzie zobaczyć funkcje ramienia robotycznego, systemy do automatycznego pakowania oraz procesy jego optymalizacji – zaznacza Andrzej Mochoń, prezes Targów Kielce.
LogInPack, czyli potężna dawka profesjonalnej wiedzy
Bogata oferta targów obejmuje także wydarzenia towarzyszące. Podczas Targów Branży Opakowaniowej odbędzie się druga odsłona Międzynarodowego Kongresu dla branży logistycznej i opakowaniowej LogInPack. W czasie trzydniowej imprezy prezesi firm, managerowie, prawnicy i wielu innych ekspertów omówi najnowsze trendy i wyzwania w dziedzinie logistyki i opakowań. Piotr Snopek – dyrektor sprzedaży i marketingu z Paszportu do Eksportu poruszy m.in. kwestię logistyki w e-commerce. Branżową prelekcję pod tytułem „Od modelu symulacyjnego po bliźniaka cyfrowego” poprowadzi wiceprezes Zarządu FlexSim Dawid Dąbal.