Aktualizacja: 31.01.2016 21:00 Publikacja: 31.01.2016 21:00
Foto: Bloomberg
Sieci działające jako grupy firm pod jedną marką to sposób sklepów na walkę z zagraniczną konkurencją. Dzięki zrzeszaniu się mogą negocjować atrakcyjniejsze ceny dla klientów. – W przypadku, gdy w skład sieci handlowej wchodzi kilku franczyzodawców, podatek będzie obliczany i wpłacany przez właściciela marki – podaje Ministerstwo Finansów.
– Pomysł jest kuriozalny, opodatkowywanie sieci franczyzowych zrzeszających niezależne polskie firmy to podcinanie podstaw handlu. Prawo takie miało obronić firmy przed nieuczciwą konkurencją zagranicznych koncernów, a dzisiaj to one są ofiarą nowego podatku – mówi Krzysztof Gajewski z sieci E.Leclerc.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas