Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC wzrosły w lutym prawie o połowę

Obuwnicza firma zwiększyła w lutym skonsolidowane przychody ze sprzedaży prawie o połowę, w czym wyraźnie pomogła konsolidacja platformy internetowej eObuwie.pl.

Publikacja: 01.03.2016 12:52

W lutym CCC wypracowało 149 mln zł skonsolidowanych przychodów, czyli o 47 proc. więcej niż rok temu. W tym sprzedaż detaliczna w sklepach stacjonarnych sieci CCC wyniosła 121 mln zł, co oznacza wzrost o 27 proc. Za zdecydowaną większość z pozostałych 28 mln zł odpowiada sklep internetowy eObuwie.pl, który został przejęty przez CCC w styczniu i luty jest pierwszym miesiącem jego pełnej konsolidacji. Na niedawnej konferencji wynikowej zarząd CCC zapowiedział, że spodziewa się 75-100 proc. wzrostów sprzedaży eObuwia w tym roku (w 2015 r. platforma wypracowała ok. 140 mln zł).

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Ile wojna handlowa Donalda Trumpa kosztuje firmy na całym świecie?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Cła Trumpa nielegalne? Cyfrowa suwerenność Europy i plan ratunkowy Niemiec
Biznes
Drugi kwartał w CD Projekcie powinien być całkiem dobry
Materiał Promocyjny
Demografia i niepewność regulacyjna to niejedyne wyzwania dla handlu
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Umiarkowany optymizm polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont