Reklama

Igrzyska w Tokio bez kibiców. Sponsorzy się wycofują

Decyzje o wykluczeniu kibiców nie tylko na stadionach, ale i poza nimi i niepewność jak ostatecznie będzie zorganizowana ta impreza spowodowały bunt sponsorów Igrzysk Olimpijskich w Japonii.

Aktualizacja: 08.07.2021 13:35 Publikacja: 08.07.2021 13:12

Igrzyska w Tokio bez kibiców. Sponsorzy się wycofują

Foto: Bloomberg

To dramatyczna decyzja, bo zapłacili już 3 mld dolarów za możliwość reklamowania swoich marek, plus 200 mln za to, że rok temu potwierdzili swoją obecność, kiedy igrzyska zostały przełożone na 2021 rok.

Jak pisze Reuters decyzje o całkowitym wycofaniu się bądź znacznym ograniczeniu obecności zdecydowały już Canon, Marine&Nihido Fire Insurance, Asics i Ajinomoto, najbardziej znany japoński producent żywności i przypraw. Olimpiada w Tokio miała początkowo 60 japońskich sponsorów. Bez zmian pozostaje obecność sponsorów międzynarodowych związanych wieloletnimi kontraktami z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
System kaucyjny w pytaniach i odpowiedziach. Wyjaśniamy, jak to działa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama