Reklama

Odzieżowo-jubilerska grupa poprawiła w ubiegłym miesiącu sprzedaż w obu segmentach

Odzieżowo-jubilerska grupa poprawiła w ubiegłym miesiącu sprzedaż w obu segmentach. Tym razem wyższą dynamikę zanotował odzieżowy.

Publikacja: 04.03.2016 10:36

W lutym Vistula wypracowała ok. 39,1 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli o 15,7 proc. więcej niż rok temu. To tempo wyższe niż w styczniu (13 proc.), oraz wyższe od tempa wzrostu powierzchni handlowej (ok. 6 proc.).

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wzrosły o 18,7 proc., do 18,8 mln zł (w styczniu było to 16 proc.). Nieco wyhamowała dynamika wzrostów w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk), który zwiększył sprzedaż o 15,8 proc., do 18 mln zł (w styczniu wzrost był bliski aż 30 proc.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Elon Musk nie jest już najbogatszym człowiekiem świata. Jest nowy król bogactwa
Biznes
Rosyjskie drony nad Polską, strategia rozwoju do 2035 i IPO Smyka
Biznes
Tak handel może skorzystać na cyfrowej rewolucji
Biznes
Abramowicz i Janukowycz przegrali z Brukselą. Pozostają na czarnych listach, odcięci od majątków
Biznes
43 mld euro z UE dla Polski, wyzwanie demograficzne i rozwój energetyki w Afryce
Reklama
Reklama