Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.03.2016 10:36 Publikacja: 04.03.2016 10:36
W lutym Vistula wypracowała ok. 39,1 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli o 15,7 proc. więcej niż rok temu. To tempo wyższe niż w styczniu (13 proc.), oraz wyższe od tempa wzrostu powierzchni handlowej (ok. 6 proc.).
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wzrosły o 18,7 proc., do 18,8 mln zł (w styczniu było to 16 proc.). Nieco wyhamowała dynamika wzrostów w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk), który zwiększył sprzedaż o 15,8 proc., do 18 mln zł (w styczniu wzrost był bliski aż 30 proc.).
Ukraina uderza w rosyjskie lotniska, dosięgając Syberii. Ekonomiści ostrzegają przed fiskalnym kryzysem w Polsce...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Niektóre europejskie firmy coraz bardziej obawiają się wysyłania swoich pracowników do USA. Powodem jest niestab...
Rolls-Royce, odznaki Blue Peter i mozaika od Zełenskiego – to tylko niektóre z prezentów, jakie według danych Pa...
Taylor Swift wykupiła prawa do oryginalnych nagrań swoich pierwszych sześciu albumów studyjnych. Jak wymieniła,...
W Paryżu pokazany został niezwykły smartfon – realme GT 7 Dream Edition – który powstał w wyniku współpracy realme i Aston Martin Formula One® Team. To prawdziwy zabójca flagowców 2025 roku.
Zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem strategii biznesowej wielu polskich firm. Właściciele małych i...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas