Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.03.2016 10:36 Publikacja: 04.03.2016 10:36
W lutym Vistula wypracowała ok. 39,1 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli o 15,7 proc. więcej niż rok temu. To tempo wyższe niż w styczniu (13 proc.), oraz wyższe od tempa wzrostu powierzchni handlowej (ok. 6 proc.).
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wzrosły o 18,7 proc., do 18,8 mln zł (w styczniu było to 16 proc.). Nieco wyhamowała dynamika wzrostów w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk), który zwiększył sprzedaż o 15,8 proc., do 18 mln zł (w styczniu wzrost był bliski aż 30 proc.).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Elon Musk stracił pierwsze miejsce na liście najbogatszych ludzi świata. Na szczyt zestawienia wskoczył założyci...
Rosyjskie drony naruszyły polską przestrzeń powietrzną, rząd ogłosił strategię rozwoju kraju do 2035 roku, a Smy...
Handel detaliczny znalazł się w przełomowym momencie transformacji cyfrowej. Rozwiązania ICT – od 5G i światłowo...
Oligarcha Roman Abramowicz przegrał w środę kolejny spór sądowy z Unią Europejską w sprawie sankcji. Także były...
Polska otrzyma ponad 43 mld euro na bezpieczeństwo, eksperci wskazują recepty na kryzys demograficzny, a Francja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas