Odzieżowo-jubilerska grupa poprawiła w ubiegłym miesiącu sprzedaż w obu segmentach

Odzieżowo-jubilerska grupa poprawiła w ubiegłym miesiącu sprzedaż w obu segmentach. Tym razem wyższą dynamikę zanotował odzieżowy.

Publikacja: 04.03.2016 10:36

W lutym Vistula wypracowała ok. 39,1 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli o 15,7 proc. więcej niż rok temu. To tempo wyższe niż w styczniu (13 proc.), oraz wyższe od tempa wzrostu powierzchni handlowej (ok. 6 proc.).

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wzrosły o 18,7 proc., do 18,8 mln zł (w styczniu było to 16 proc.). Nieco wyhamowała dynamika wzrostów w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk), który zwiększył sprzedaż o 15,8 proc., do 18 mln zł (w styczniu wzrost był bliski aż 30 proc.).

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Nawrocki wygrywa wybory. Rosyjskie lotniska w ogniu. Cła Trumpa rosną
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Biznes
Europejskie firmy boją się wysyłać swoich pracowników do USA
Biznes
Jakie prezenty dostał ostatnio król Karol? Oficjalny rejestr podarków
Biznes
Taylor Swift odkupiła prawa do swoich pierwszych sześciu płyt
Materiał Promocyjny
Edycja marzeń, czyli realme inspirowany Formułą 1
Biznes
Zielona transformacja MŚP. Jak zapewnić sobie zysk, przewagę konkurencyjną i dostęp do finansowania?
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont