Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.07.2025 02:32 Publikacja: 16.05.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Około 116 mln zł, o 5,6 proc. więcej niż przed rokiem, wyniosły w Polsce wydatki na reklamę zewnętrzną (ang. out of home, OOH) – szacują Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i dom mediowy Starcom (należy do Publicis Groupe).
Ten segment rynku reklamy notował wzrost głównie za sprawą podwyżek cen i popytu na nośniki cyfrowe: przyniosły one w I kw. br. 27,9 mln zł, o 57,4 proc. więcej niż rok temu. Natomiast tradycyjne billboardy zarabiają najwięcej, ale tracą: w minionym kwartale wydano na nie niecałe 81 mln zł (spadek o 6,5 proc.). Trzeci filar OOH – reklama w środkach transportu – odpowiada za 7,2 mln zł (wzrost o prawie 28 proc.).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas