Próchnik liczy na kobiety i internet

Firma znana wcześniej wyłącznie z odzieży męskiej coraz śmielej poczyna sobie w segmencie damskim. W tym roku zarząd stawia także na łączenie sprzedaży internetowej i stacjonarnej.

Publikacja: 23.03.2016 12:00

Przez lata Próchnik słynny był z odzieży męskiej, głównie płaszczy, kurtek i garniturów. Jednak od paru kolekcji się to zmienia i udział w ofercie damskiego asortymentu rośnie. - Rosnące grono zadowolonych, lojalnych klientów pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość. Co więcej - w gronie odbiorców przybywa klientek, dzięki konsekwentnemu rozwojowi oferowanych kolekcji damskich umacniając pozycję spółki w nowym rynkowym segmencie - pisze prezes Rafał Bauer w liście do akcjonariuszy.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni