Reklama

Próchnik liczy na kobiety i internet

Firma znana wcześniej wyłącznie z odzieży męskiej coraz śmielej poczyna sobie w segmencie damskim. W tym roku zarząd stawia także na łączenie sprzedaży internetowej i stacjonarnej.

Publikacja: 23.03.2016 12:00

Przez lata Próchnik słynny był z odzieży męskiej, głównie płaszczy, kurtek i garniturów. Jednak od paru kolekcji się to zmienia i udział w ofercie damskiego asortymentu rośnie. - Rosnące grono zadowolonych, lojalnych klientów pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość. Co więcej - w gronie odbiorców przybywa klientek, dzięki konsekwentnemu rozwojowi oferowanych kolekcji damskich umacniając pozycję spółki w nowym rynkowym segmencie - pisze prezes Rafał Bauer w liście do akcjonariuszy.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rosyjski biznes do Kremla: Chcieliście wojny, to płaćcie
Biznes
Nvidia z rekordowymi wynikami, ale akcje spadają przez niepewność w Chinach
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama