Połączona firma będzie obsługiwać około 100 tys. klientów we wszystkich segmentach rynku i zatrudni ponad 2 tys. nauczycieli. W ofercie znajdą się zarówno kursy online, jak i tradycyjne. Prezes Tutore Marcin Grzelak przyznaje, że zintegrowany podmiot będzie się uzupełniał.

- Fuzja Tutore i ProfiLingua wsparta była przejęciem pakietu kontrolnego w Lang Media. Łączymy zatem najlepsze cechy każdej z organizacji i przygotowujemy rewolucję na polskim rynku edukacyjnym - mówi Marcin Grzelak. Lang Media jest również jedną z najlepiej rozpoznawalnych szkół językowych w Polsce uczących w oparciu o własną aplikację eTutor. W jej ofercie znajdują się kursy językowe zarówno dla osób fizycznych jak i dla firm.

Tutore, jak i ProfiLingua nadal będą funkcjonować na rynku pod oddzielnymi brandami. Połączenie daje natomiast wiele profitów konsumentom, a także w sektorze B2B, które regularnie korzysta z kursów. Tutore Poland szacuje sprzedaż w 2023 roku na poziomie 130 mln zł, a w połączeniu z Lang Media na poziomie 160 mln zł.

Pandemia znacząco wpłynęła na rozwój rynku nowoczesnych usług edukacyjnych w Polsce i na świecie. Ten do 2025 roku ma osiągnąć wartość ponad 305 mld dol. Popularny jest także trend nauki w dowolnym czasie i praca ze spersonalizowanymi materiałami dedykowanymi uczniom.