Rosną wydatki na krajowy e-sport

W ubiegłym roku na sponsoring e-sportu przeznaczono o 11 proc. więcej niż w 2020 r. W tym wzrost może być podobny.

Publikacja: 03.07.2022 22:16

Rosną wydatki na krajowy e-sport

Foto: Adobe Stock

Wartość krajowego rynku sponsoringu e-sportu wyniosła w ubiegłym roku 31,8 mln zł – wynika z raportu firmy Sponsoring Insight. To o 11,2 proc. więcej niż zanotowano w 2020 r. W tym roku zwyżka może być podobna. – Polski rynek wyróżnia się dynamiką rozwoju – czołowe krajowe rozgrywki, takie jak Polska Liga Esportowa oraz Ekstraklasa Games skalą oraz jakością nie odbiegają od globalnej czołówki, a Polska coraz częściej wybierana jest jako hub produkcyjny dla międzynarodowych rozgrywek. Związane jest to m.in. z istotnymi inwestycjami w studia produkcyjne zlokalizowane m.in. w Warszawie oraz w Katowicach – mówi Michał Gradzik, partner zarządzający Sponsoring Insight.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Nowy szef Konfederacji Lewiatan: Wyobrażam sobie fuzje organizacji biznesowych
Biznes
Trump straszy UE, Ryanair wraca do Modlina, KE planuje nowe podatki
Biznes
Będzie drastyczna unijna podwyżka akcyzy na papierosy? Okoniem staje Szwecja
Biznes
Cenny ręcznik z Wimbledonu. Iga Świątek rozsławiła nie tylko kluski z truskawkami
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama