Rosną wydatki na krajowy e-sport

W ubiegłym roku na sponsoring e-sportu przeznaczono o 11 proc. więcej niż w 2020 r. W tym wzrost może być podobny.

Publikacja: 03.07.2022 22:16

Rosną wydatki na krajowy e-sport

Foto: Adobe Stock

Wartość krajowego rynku sponsoringu e-sportu wyniosła w ubiegłym roku 31,8 mln zł – wynika z raportu firmy Sponsoring Insight. To o 11,2 proc. więcej niż zanotowano w 2020 r. W tym roku zwyżka może być podobna. – Polski rynek wyróżnia się dynamiką rozwoju – czołowe krajowe rozgrywki, takie jak Polska Liga Esportowa oraz Ekstraklasa Games skalą oraz jakością nie odbiegają od globalnej czołówki, a Polska coraz częściej wybierana jest jako hub produkcyjny dla międzynarodowych rozgrywek. Związane jest to m.in. z istotnymi inwestycjami w studia produkcyjne zlokalizowane m.in. w Warszawie oraz w Katowicach – mówi Michał Gradzik, partner zarządzający Sponsoring Insight.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Sankcje na Rosję uzgodnione. Kolejne setki miliardów dla USA
Biznes
W branży drzewnej ubywa drewna, przybywa długów. Oto główny powód
Biznes
InPost Rafała Brzoski nastawił celownik. Będą kolejne akwizycje?
Biznes
Polska firma chce dostarczać e-doręczenia w całej Europie. Zawarła ważny sojusz