Aktualizacja: 01.08.2016 14:16 Publikacja: 01.08.2016 13:49
Foto: 123RF
Odchodzenie klientów jest problemem dla wielu dostawców usług, szczególnie tam, gdzie rynek jest w miarę konkurencyjny. Niedawno szacowano, że wskaźnik rezygnacji klientów telekomów w Europie kształtuje się pomiędzy 21 a 38 procent w skali roku! Nic więc dziwnego, że operatorzy robią wiele, by klientów zatrzymać.
Zapobieganie rezygnacji nie zawsze jest proste. Cenniki usług telekomów są tak skomplikowane, że problemy z ich ogarnięciem mają zawodowi doradcy i sprzedawcy, a co dopiero klienci. Trudno jest też stosować specjalne narzędzia do obliczania i przewidywania kosztów, bo cenniki mają to do siebie, że dość często się zmieniają, a do tego dochodzą promocje ogólne, jak i indywidualne.
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
UE wprowadzi nowy pakiet sankcji na Rosję, Trump podpisuje umowy warte 243 mld dolarów w Katarze, a rolnicy w Eu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas