Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 26.01.2017 07:10 Publikacja: 26.01.2017 07:10
Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz
Marki operatorów komórkowych P4 i Polkomtela - Play i Plus - znalazły się wśród najwyżej wycenionych polskich brandów w Rankingu Polskich Marek Rzeczpospolitej.
Marka Play wyceniona została na 2,67 mld zł, co oznacza wzrost o 18 proc. rok do roku. Natomiast wartość Plusa została oszacowana na 2,52 mld zł, o 4 proc. mniej niż w edycji rankingu z 2016 r.
Zmodernizowanych ma być 16 Kasiek, czyli samolotów transportowych C-295M CASA. Remonty są rozłożone na lata 2025-2033 i będą przeprowadzane głównie w zakładach Airbusa na Okęciu.
Główną bohaterką gry będzie Ciri, przybrana córka Geralta z Rivii - wynika ze zwiastuna nowej części wiedźmińskiej sagi. Został wyświetlony już kilka milionów razy. Na wieści ze studia reaguje też kurs akcji.
Przedstawiciele zarządu Poczty Polskiej, Związku Zawodowego Pracowników Poczty i Związku Zawodowego Unia Pocztowa, podpisali porozumienie kończące spory zbiorowe wszczęte na tle płacowym w 2019 i 2023 r.
Jest piątek, 13 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Rozmowy Grupy WB i Hanwha Aerospace o utworzeniu joint venture i produkcji pocisków powinny się zakończyć w lipcu. Produkcja ma ruszyć najpóźniej w 2029 r.
Projekt biura podróży Rainbow pod hasłem „Przycisk wart 157 milionów” zyskał uznanie jury jubileuszowego, 25. konkursu Effie Awards Poland, które przyznało mu srebrną statuetkę.
65 proc. deklaruje, że nie lubi reklam. Z kolei jeśli chodzi o formaty najmocniej akceptowalne, to wskazują reklamy w przestrzeni miejskiej, galeriach handlowych oraz prasie.
Imponujący potrójny koncert Taylor Swift, marketingi wielkich firm zmieniły na rozdawanie jedzenia zamożnym jej fanom, których stać na kilkaset złotych za bilet. I nazwali to wsparciem, jakby dokonali niebywałego aktu miłosierdzia i wspierali głodujących.
Ktoś ostatnio zapytał mnie, jak sztuczna inteligencja zmienia rynek startupów w Polsce. Tak samo jak inteligentne molekuły w reklamie proszku do prania wpływają na efekty prania.
Pracami, które mogą stanowić własność intelektualną, są m.in. prezentacje, ulotki, broszury, animacje, grafiki, klipy reklamowe czy kontent marketingowy zawarty na stronach internetowych lub w social mediach. Z tych względów warto zadbać o uregulowanie kwestii prawnoautorskich w umowie zawieranej z agencją czy domem mediowym.
Treść ulotki lub broszury może być chroniona prawem autorskim. Warto wcześniej uregulować te kwestie.
Nieodłącznym elementem skutecznej kampanii reklamowej jest świadomość granic, które wyznaczają zarówno prawo, jak i etyka. W najnowszym odcinku podcastu „Nawigatora Prawnego”, Joanna Ryczek z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy omówi temat ograniczeń marketingowych, które dotykają każdego przedsiębiorcy.
Organy ochrony konkurencji i konsumentów wraz z sądami i organizacjami pozarządowymi w całej Europie aktywnie przeciwdziałają zjawisku greenwashingu, który uznawany jest za nieuczciwą praktykę handlową. Pod lupą znalazło się wiele firm z różnych branż.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas