Podczas targów, które zakończyły się 9 kwietnia, zwiedzający obejrzeli na stoiskach należących do 170 wystawców 60 polskich premier oraz dwa auta koncepcyjne.
Wielu oglądających przyciągnęły jubileusze: stulecie Mitsubishi, 90-lecie Volvo, 70-lecie Ferrari, półwiecze AMG. Dla tej marki Polska jest czwartym rynkiem w Europie. Stoisko AMG liczyło 2 tys. m kw. i mieściło się na nim 40 modeli AMG.
Motor Show odwiedził dwukrotny zwycięzca Rajdu Dakar Hiroshi Masuoka, który dokonał tego za kierownicą Mitsubishi.
Dziewięćdziesięciolecie obchodziło Volvo i uczciło jubileusz udaną premierą najpopularniejszego w Polsce suva premium XC60. Prosto z Genewy do stolicy Wielkopolski przyjechało Ferrari 812 Superfast, które uświetniło 70-lecie marki.
Największym wystawcą salonu była Grupa Volkswagena, która zajęła cały pawilon 3A. Polska jest strategicznym rynkiem dla grupy i produkcyjnym zapleczem. Na targach oprócz nowego Craftera zaprezentowała całą gamę nowości: od VW Arteona, nowego flagowego modelu, przez nowego Golfa, Skodę Kodiaq, Porsche Panamera Sport Turismo po 911 GT3 Cup. BMW postawiło na modele zelektryfikowane, w tym 530e oraz Mini Countryman z napędem hybrydowym plug-in.