Reserved chce być polskim iPhone’em

Prawie tysiąc osób na tzw. kreatywnych stanowiskach planuje zatrudnić LPP, największy polski producent odzieży. Głównie projektantów i programistów.

Aktualizacja: 23.10.2017 22:38 Publikacja: 23.10.2017 21:20

Gdański koncern LPP, który w swoim portfolio ma pięć marek – Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay i House

Gdański koncern LPP, który w swoim portfolio ma pięć marek – Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay i House – swoje ubrania szyje w Azji

Foto: materiały prasowe

– Chcemy, aby do końca 2018 roku nad różnymi projektami badawczo-rozwojowymi pracowało u nas 2 tys. osób – deklaruje Marek Piechocki, prezes LPP.

Dzisiaj w LPP w obszarze badań i rozwoju pracuje około 1200 osób. Jak podaje firma, na badania i rozwój wydaje rocznie średnio 160 mln zł. Ta kwota też ma ulec zwiększeniu. W przyszłym roku LPP chce wydać blisko 200 mln zł. Z tego budżetu finansowane jest przede wszystkim projektowanie nowych ubrań.

Pozostało 91% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca