Aktualizacja: 27.04.2018 12:00 Publikacja: 27.04.2018 12:00
Foto: Bloomberg
Skala przedsięwzięcia jest niemała. Tylko w 2017 r. polska sieć wydała do zakupionych produktów 27 milionów jednorazowych noży, widelców i łyżeczek. Zmiana materiału, z których wykonywane są sztućce, jest elementem szerszych planów ogłoszonych w styczniu tego roku. Firma zapowiedziała wtedy, że poprzez zmianę opakowań swoich produktów chce znacznie ograniczyć ilości produkowanych odpadów.
- Chcemy wykorzystać skalę swojej działalności do uzyskania pozytywnego wpływu na środowisko - wyjaśnia Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
Nieprzyjazna polityka zagraniczna Donalda Trumpa powoduje coraz większy odpływ międzynarodowych turystów z USA....
USA i Chiny ogłaszają przełom w wojnie handlowej. Auta elektryczne zyskują popularność w UE i Polsce. Węgry zamr...
MON wnioskuje do Ministerstwa Infrastruktury o dodatkowe pieniądze na inwestycje w linie kolejowe i porty, które...
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas