Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.04.2018 12:00 Publikacja: 27.04.2018 12:00
Foto: Bloomberg
Skala przedsięwzięcia jest niemała. Tylko w 2017 r. polska sieć wydała do zakupionych produktów 27 milionów jednorazowych noży, widelców i łyżeczek. Zmiana materiału, z których wykonywane są sztućce, jest elementem szerszych planów ogłoszonych w styczniu tego roku. Firma zapowiedziała wtedy, że poprzez zmianę opakowań swoich produktów chce znacznie ograniczyć ilości produkowanych odpadów.
- Chcemy wykorzystać skalę swojej działalności do uzyskania pozytywnego wpływu na środowisko - wyjaśnia Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zaostrza retorykę wobec BRICS, polskie firmy wyróżniają się w regionie pod względem adopcji AI, a r...
Spółka, która startowała jako krajowy dostawca kart sportowych, w ostatnich latach przekształca się w międzynaro...
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas