Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.09.2018 16:11 Publikacja: 11.09.2018 15:58
Foto: www.nike.com
Nowa kampania reklamowa marki Nike, której głównym bohaterem jest kontrowersyjny sportowiec Colin Kaepernick, zaowocowała masowym paleniem wyrobów firmy przez konsumentów o prawicowych poglądach. Konsumenci nie zgadzają się z decyzją o uczynieniu twarzą marki sportowca, który uklęknął w czasie hymnu narodowego (zamiast zgodnie z tradycją stać) w ramach protestu przeciwko dyskryminacji rasowej. Krok Nike nie podoba się także decydentom, takim jak Ben Zahn, burmistrz z miasteczka Kenner w Luizjanie, który już dzień po ogłoszeniu Kaepernicka twarzą Nike wysłał swoim podwładnym notatkę zakazującą zakupu wyrobów marki.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zaostrza retorykę wobec BRICS, polskie firmy wyróżniają się w regionie pod względem adopcji AI, a r...
Spółka, która startowała jako krajowy dostawca kart sportowych, w ostatnich latach przekształca się w międzynaro...
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas