Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.09.2018 16:11 Publikacja: 11.09.2018 15:58
Foto: www.nike.com
Nowa kampania reklamowa marki Nike, której głównym bohaterem jest kontrowersyjny sportowiec Colin Kaepernick, zaowocowała masowym paleniem wyrobów firmy przez konsumentów o prawicowych poglądach. Konsumenci nie zgadzają się z decyzją o uczynieniu twarzą marki sportowca, który uklęknął w czasie hymnu narodowego (zamiast zgodnie z tradycją stać) w ramach protestu przeciwko dyskryminacji rasowej. Krok Nike nie podoba się także decydentom, takim jak Ben Zahn, burmistrz z miasteczka Kenner w Luizjanie, który już dzień po ogłoszeniu Kaepernicka twarzą Nike wysłał swoim podwładnym notatkę zakazującą zakupu wyrobów marki.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Pekin reaguje na zamknięcie granicy polsko-białoruskiej, w Madrycie rusza runda rozmów handlowych USA–Chiny, a P...
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas