Aktualizacja: 21.08.2018 18:41 Publikacja: 21.08.2018 17:17
Foto: Nike
Jeden z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych ma ostatnio spore problemy przez swój nowy produkt. Chodzi o szczelną kominiarkę Nike x MMW, która zakrywa całą twarz, łącznie z szyją i górną częścią klatki piersiowej. Jak wynika z opisu firmy, kominiarka ma służyć do celów sportowych i utrzymywać ciepło przy niskich temperaturach. Do sprzedaży trafiła 12 lipca, a jej cena wynosiła 69 funtów (ok. 332 zł).
Zamrożone na terenie Wspólnoty gotówka i papiery wartościowe oligarchów objętych sankcjami oraz rosyjskich państ...
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas