Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.11.2018 15:43 Publikacja: 09.11.2018 15:13
Foto: AFP
Umowa sponsorska między paryskim klubem obowiązywała przez 13 lat. Od 12 lat na koszulkach zawodników PSG pojawił się napis „Fly Emirates”. Dubajczycy wówczas mocno wchodzili do Europy i bardzo zależało im na reklamie. Dzięki temu linia pozyskała wielu pasażerów, a Dubaj stał się ważnym portem przesiadkowym w podróżach na Daleki Wschód i do Australii.
Teraz jako powód zakończenia tej współpracy podawane są motywy finansowe (PSG chce 80 mln euro, Dubajczycy dają 30 mln), a kasa klubu została mocno osłabiona po kupnie takich zawodników, jak Neymar czy Kylian Mbappe. Tylko za Neymara PSG zapłacił 222 mln euro. Za Mbappe – 180 mln. Argument kolejny to że umowa wygasa, bo miała obowiązywać właśnie do sezonu 2018/2019.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trump grozi 30 proc. cłami na towary z UE, Ryanair dogaduje się z Modlinem i zwiększa siatkę połączeń, a Bruksel...
KE chce drastycznie podnieść akcyzę na papierosy i wyroby tytoniowe, a częścią uzyskanych w ten sposób przez kra...
Truskawki, wprawdzie nie z kluskami i jogurtem, ale ze śmietaną można jeszcze na Wimbledonie kupić, ale kibice ż...
Finansowanie dla polskich start-upów gwałtownie spada. W Rzymie państwa europejskie ustalają szczegóły odbudowy...
Do 22,5 zł rosły notowania Pepco Group na otwarciu czwartkowej sesji w reakcji na wyniki i plany handlowego prze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas