Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.11.2018 15:43 Publikacja: 09.11.2018 15:13
Foto: AFP
Umowa sponsorska między paryskim klubem obowiązywała przez 13 lat. Od 12 lat na koszulkach zawodników PSG pojawił się napis „Fly Emirates”. Dubajczycy wówczas mocno wchodzili do Europy i bardzo zależało im na reklamie. Dzięki temu linia pozyskała wielu pasażerów, a Dubaj stał się ważnym portem przesiadkowym w podróżach na Daleki Wschód i do Australii.
Teraz jako powód zakończenia tej współpracy podawane są motywy finansowe (PSG chce 80 mln euro, Dubajczycy dają 30 mln), a kasa klubu została mocno osłabiona po kupnie takich zawodników, jak Neymar czy Kylian Mbappe. Tylko za Neymara PSG zapłacił 222 mln euro. Za Mbappe – 180 mln. Argument kolejny to że umowa wygasa, bo miała obowiązywać właśnie do sezonu 2018/2019.
Atak Iranu, Ormuz i bezpieczeństwo energetyczne, brytyjska strategia przemysłowa
Ministerstwo Finansów deklaruje, że ostateczne rozwiązanie dotyczące raportów kwartalnych wypracuje na podstawie...
Długą listę pomysłów na rozruszanie oszczędności gospodarstw domowych i przesunięcie ich na rynek kapitałowy pok...
Mimo zarzutów do poprzedniego rządu o zaniedbanie tematu czy wręcz zdradę, obecnie nie jest prowadzona procedura...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Na przełomie czerwca i lipca będziemy gotowi z rekomendacją wyboru zagranicznego partnera strategicznego w zakre...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas