Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.11.2018 15:43 Publikacja: 09.11.2018 15:13
Foto: AFP
Umowa sponsorska między paryskim klubem obowiązywała przez 13 lat. Od 12 lat na koszulkach zawodników PSG pojawił się napis „Fly Emirates”. Dubajczycy wówczas mocno wchodzili do Europy i bardzo zależało im na reklamie. Dzięki temu linia pozyskała wielu pasażerów, a Dubaj stał się ważnym portem przesiadkowym w podróżach na Daleki Wschód i do Australii.
Teraz jako powód zakończenia tej współpracy podawane są motywy finansowe (PSG chce 80 mln euro, Dubajczycy dają 30 mln), a kasa klubu została mocno osłabiona po kupnie takich zawodników, jak Neymar czy Kylian Mbappe. Tylko za Neymara PSG zapłacił 222 mln euro. Za Mbappe – 180 mln. Argument kolejny to że umowa wygasa, bo miała obowiązywać właśnie do sezonu 2018/2019.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas