Zamówienia na „500” przekroczyły 105 tys. do końca listopada we Francji, Włoszech, Hiszpanii i Szwajcarii. W Niemczech, gdzie „500” można kupić od 2 tygodni, znalazło się ponad 20 tys. chętnych do kupna. Dzisiaj auto jest na 2. pozycji listy najczęściej kupowanych małych aut miejskich (14,1-proc udział), za Fiatem Pandą (21,2 proc.), również produkowanym w Polsce.
„500” razem z Volkswagenem garbusem, Mini Cooperem BMW zaliczana jest do aut kultowych, których powrót na rynek po unowocześnieniu i delikatnej zmianie stylistyki okazał się sukcesem. Ale i Fiat mocno nad tym sukcesem pracował. Zatrudnił najlepszego projektanta na rynku – Franka Stephensona, premiera zaś rozmachem przypominała oprawę igrzysk olimpijskich. Do najnowszego auta Fiata wsiadał i premier Włoch, i gwiazdy filmowe.