- Rok 2011 rozpoczęliśmy bardzo aktywnie, co znalazło swoje odbicie w satysfakcjonujących wynikach finansowych. Oczywiście są one również odzwierciedleniem działań prowadzonych przez Grupę Integer.pl w całym 2010 roku. Naszą ambicją jest utrzymanie tak wysokiej dynamiki rozwoju w kolejnych latach. Konsekwentnie – dzięki zdywersyfikowanej i strategicznie zaplanowanej działalności biznesowej – dążymy do tego, by utrzymać status jednej z najbardziej perspektywicznych spółek notowanych na GPW w Warszawie – podsumował Rafał Brzoska, prezes zarządu Integer.pl.
Stopa zwrotu z inwestycji w akcje Integer.pl osiągnęła na koniec marca 2011 roku poziom 488,11 proc. licząc od dnia debiutu spółki na warszawskiej GPW, a do 11 maja wzrosła do 619,58 proc.
W pierwszym kwartale 2011 r. Grupa Integer.pl kontynuowała rozwój usługi Paczkomaty 24/7. Rozpoczęła współpracę z estońską pocztą publiczną. Umowa z Eesti Post obejmuje nie tylko produkcję i zainstalowanie 38 paczkomatów, ale również partnerstwo technologiczne oraz doradztwo biznesowe i consulting w kwestii komercyjnego uruchomienia usługi na terenie Estonii. Wartość pierwszego etapu realizacji zlecenia wynosi 950 tys. euro, ale estońska poczta nie wyklucza kolejnych kontraktów z Integer.pl.
Ten rok, generalnie ma być dla firmy pod znakiem mocnego wejścia na międzynarodowe rynki. Do końca 2012 roku spółka planuje ekspansję Paczkomatów do co najmniej 9 krajów Europy Środkowej i Wschodniej oraz na Bliski Wschód.
- Rynki, na których działamy są bardzo perspektywiczne, ale otwarte tylko dla spółek potrafiących dynamicznie i elastycznie dopasowywać swoje możliwości i ofertę do szybko zachodzących na nim zmian - mówi Brzoska. Jak dodaje grupa Integer.pl poszła o krok dalej. - Usługi i produkty, które oferujemy kreują nowe trendy, choćby w sektorze e-commerce dzięki Paczkomatom InPost czy też w branży social-shopping. Przekonuje, że platforma sprzedażowa InFlavo, uruchomiona przez spółkę e-InPost z Grupy Integer.pl – bazująca na popularnym Facebooku – jest na polskim rynku pionierskim rozwiązaniem. - Za jej pośrednictwem przyczyniliśmy się do powstania nowego kierunku w obszarze handlu internetowego, określanego potocznie przez media jako f-commerce – mówi Rafał Brzoska.
W oparciu o Paczkomaty InPost Integer.pl zapowiada uruchomienie w tym roku innowacyjnej usługi umożliwiającej dokonanie całego procesu zakupowego wirtualnie, wyłącznie za pomocą telefonu komórkowego. Kluczowym założeniem koncepcji jest wizyta w e-sklepie bazującym na platformie InFlavo, dokonanie opłaty za zakupy z wykorzystaniem opcji „mobilnych płatności" oferowanych przez InPost Finanse, aż po zamówienie i odbiór przesyłki w Paczkomacie.