Rośnie sprzedaż J.A.Baczewski

Znana przed laty wódka jest już w większości sieci handlowych w Polsce. - Sprzedaż na poziomie 1 mln litrów rocznie jest nadal aktualna – zapowiada jej właściciel

Publikacja: 10.10.2011 14:58

- Dotychczasowa budowa dystrybucji jak i pierwsze dane o sprzedaży znacząco przekraczają nasze pierwotne oczekiwania – informuje Paweł Gorczyca, dyrektor zarządzający na Polskę w spółce Altvater Gessler – J.A. Baczewski, do której należy wódka J.A. Baczewski. Jej właściciel zdecydował się wprowadzić ją ponownie na polski rynek po 72 latach przerwy w połowie tego roku. Ogłaszając jej powrót zapowiedział, że w ciągu trzech lat sprzedaż tej znanej przed II wojną światową marki ma wciągu trzech lat ma sięgnąć u nas  1 mln litrów.

- Jeżeli w roku 2012 zbudujemy rozsądną dystrybucję w kanale tradycyjnym to możemy dojść do miliona litrów jeszcze przed tym terminem – mówi „Rz" Paweł Gorczyca.

Marka oferowana w Polsce przez grupę Ambra - czołową firmę winiarską w naszym kraju -  jest już w większości sieci handlowych.  - Brakuje nam już tylko Carrefoura i Auchan. Ale jesteśmy pewni, że również one będą chciały mieć J.A. Baczewskiego w swojej ofercie jeszcze w tym roku – mówi „Rz" Gorczyca.  Dodaje także, że wódka coraz lepiej sprzedaje się także w kanale gastronomicznym.

Altvater Gessler – J.A. Baczewski planuje rozszerzyć swoją ofertę w Polsce o wódki gatunkowe. Ich debiut planowany jest na przyszły rok.

Ziemniaczana wódka J.A. Baczewski była produkowana od 1782 r. w destylarni założonej przez rodzinę Baczewskich we Lwowie. Podczas drugiej wojny światowej lwowska fabryka została zniszczona. W 1956 roku potomkowie Baczewskich odzyskali prawa do znaku towarowego. Wspólnie z Eduardem Gesslerem wznowili produkcję w oparciu o receptury zachowane w wiedeńskim oddziale firmy Altvater Gessler-J.A.Baczewski.

Marka trafiła na rynki Europy Zachodniej oraz do Stanów Zjednoczonych oraz Australii.

- Dotychczasowa budowa dystrybucji jak i pierwsze dane o sprzedaży znacząco przekraczają nasze pierwotne oczekiwania – informuje Paweł Gorczyca, dyrektor zarządzający na Polskę w spółce Altvater Gessler – J.A. Baczewski, do której należy wódka J.A. Baczewski. Jej właściciel zdecydował się wprowadzić ją ponownie na polski rynek po 72 latach przerwy w połowie tego roku. Ogłaszając jej powrót zapowiedział, że w ciągu trzech lat sprzedaż tej znanej przed II wojną światową marki ma wciągu trzech lat ma sięgnąć u nas  1 mln litrów.

Biznes
Wyszukiwarka Google już nie taka popularna. Co zrobi gigant?
Biznes
Londyn uderza w Moskwę największymi sankcjami w historii
Biznes
Nowy prezes PGZ przyszedł z Grupy Azoty
Biznes
Prezes Grupy Azoty rezygnuje z funkcji
Biznes
Umowa USA-Wielka Brytania gotowa. UE zniecierpliwiona. Nowy papież z Ameryki
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem