Nowe rozwiązanie polega na umieszczeniu w oddziałach firmy wrzutni on-line, pozwalających na deponowanie zebranych środków i księgowanie ich w czasie rzeczywistym. W ramach projektu ING Bank Śląski jest odpowiedzialny za montaż i utrzymywanie urządzeń oraz organizację całego procesu obsługi gotówkowej - od momentu zdeponowania wpłat gotówkowych we wrzutni on-line, poprzez transport, aż po księgowanie środków w czasie rzeczywistym na dedykowanych rachunkach. Proces ten kończy się automatycznym i natychmiastowym dostarczeniem Grupie Żywiec szczegółowych informacji o dokonanych wpłatach.
- Zamontowane w oddziałach Grupy Żywiec wrzutnie to novum w Polsce, nie tylko w branży FMCG. Zależało nam na rozwiązaniu uszytym na miarę, w którym priorytetem byłoby bezpieczeństwo i komfort naszych kierowców, tak by nie musieli się martwić, czy zdeponowana gotówka jest bezpieczna i czy została prawidłowo rozliczona i zaksięgowana - mówi Karolina Tarnawska, dyrektor ds. Skarbu i Kontroli Kredytowej w Grupie Żywiec.- Chcieliśmy też, by wrzutnie, choć zamontowane w naszych oddziałach, były własnością banku, a deponowane w nich środki trafiały w czasie rzeczywistym na nasz rachunek w banku – dodaje.
- Podejście ING Banku w zakresie budowania długofalowych relacji z dużymi podmiotami korporacyjnymi opiera się na kompleksowym poznaniu i dobrym zrozumieniu specyfiki procesów w działalności biznesowej naszych klientów oraz odpowiednim dopasowaniu do nich rozwiązań, nawet jeśli wymaga to bardzo złożonych struktur produktowych i niestandardowego podejścia - komentuje Maciej Gołaś, dyrektor Departamentu Sprzedaży Produktów Transakcyjnych Klientów Strategicznych w ING Banku Śląskim.