- Obecnie mamy już w Polsce dominującą pozycję na rynku B2B (dostawy dla klientów biznesowych – red.). Mając szerszą niż dotychczas dystrybucję, dodatkowe wsparcie w postaci know-how oraz jeszcze większe możliwości technologiczne mamy szansę również na pozycję lidera rynku B2C przemiału zbóż. To jeden z naszych celów strategicznych na najbliższe lata – mówi Rafał Salomon, prezes firmy GoodMills Polska.

Inwestycje obejmą wszystkie polskie zakłady GoodMills. Firma zwiększy moce produkcyjne młynów, powiększy powierzchnię magazynową oraz zwiększy wydajność maszyn pakujących. Ponadto od 1 października zakłady produkcyjne: Diamant International Polska Młyny Zbożowe Stanisława Grygiera, Diamant Stradunia, Aurora Kamionka oraz Aurora Polska a także spółka VK Polska będą działać pod nazwą GoodMills Polska.

GoodMills Group, którego roczny obrót wynosi 1 mld euro, zajmuje miejsce w czołówce  producentów mąki na świecie oraz ma pozycję  lidera na rynku europejskim. Ma 29 młynów w siedmiu krajach. Ich łączny roczny przemiał wynosi ponad 3 mln ton.