Harm Goossens zastąpi Sanjaya Dube. Ma ponad 20 -letnie doświadczenie biznesowowe zdobyte głównie w marketingu i sprzedaży. Swoją karierę rozpoczął w 1991 roku w firmie Unilever w działach marketingu i sprzedaży, aby po siedmiu latach i wielu awansach spróbować sił w klubie piłkarskim Ajax Amsterdam, gdzie zajmował się zarządzaniem prawami do wizerunku piłkarzy. Po ponad rocznej przerwie Goossens wrócił do Holandii i założył internetowy start-up. Po kilku latach skorzystał z propozycji Unilevera i rozpoczął pracę w południowoafrykańskim oddziale firmy, gdzie przez 5 lat zajmował stanowisko wiceprezesa ds. marketingu i sprzedaży. Ostatnie 2 lata pełnił rolę wiceprezesa ds. marketingu w Europie.
- Środkowa i wschodnia część to najbardziej dynamicznie rozwijające się rynki w Europie, mające dla nas strategiczne znaczenie. Możliwość zarządzania operacjami zarówno w całym regionie, jak i ścisła odpowiedzialność za polski rynek to dla mnie duże wyróżnienie – mówi Harm Goossens. - Podstawowym celem, jaki sobie stawiam to kontynuacja umacniania naszej silnej pozycji
oraz wzrostu naszego biznesu w oparciu o lokalne doświadczenie zespołów, globalną siłę naszej firmy oraz relacje z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi - wszystko w duchu zrównoważonego rozwoju, czyli kierunku, jaki definiuje działania firmy Unilever na całym świecie – dodaje.
Nowy prezes polskiego oddziału Unilever studiował w Holandii, jest absolwentem Królewskiego Uniwersytetu w Groningen na kierunku Business Administration. Harm Goossens jest żonaty od 11 lat i ma trzech synów. Jego zamiłowania to przede wszystkim podróże, malarstwo oraz oczywiście piłka nożna.
Unilever jest jednym z największych na świecie producentów żywności, kosmetyków i środków czystości pod takimi markami jak np. Knorr, Lipton, Algida, Rama, Delma, Domestos, Cif, Rexona, Axe, Dove, Timotei i Signal. W Polsce jest liderem rynkowym w kategoriach: środków czystości, herbat, margaryn, lodów oraz produktów kulinarnych takich jak: buliony, jednoporcjowe zupy typu instant, sosy sałatkowe. Ponad 99 proc. polskich gospodarstw domowych w 2011 roku co najmniej raz użyło produktu firmy Unilever.