Efekt? Powstanie Grupa Unity, zatrudniający około 200 osób największy gracz na rynku tworzenia i obsługi sklepów internetowych w Polsce.
- Jeszcze do niedawna konkurowaliśmy ze sobą, choć nasza oferta się uzupełniała – powiedział „Rz" Michał Kraus, dyrektor ds. marketingu w Empathy. – Połączenie sił, również kapitałowo, pozwoli nam poszerzyć ofertę dla e-sklepów.
Oferta Unity skierowana jest do dużych i średnich firm, które chcą prowadzić sprzedaż w sieci. Unity zapewni im obsługę od A do Z: od opracowania strategii, przez wdrożenie systemu, aż po poprowadzenie sklepu w zamian za udział w zyskach.
Według Internet Standard wartość sprzedaży w polskim Internecie w 2011 roku sięgnęła 17 mld zł. Rynek e-commerce rośnie w tempie 25 proc. rocznie i dąży do konsolidacji.
– Coraz silniejszej konkurencji i pojawiającym się w Polsce firmom z zagranicy chcemy przeciwstawić silnego gracza w postaci Unity – twierdzi Kraus.