Linia zawiesiła działalność, właściciel – holenderska Panta – odrzucił  program restrukturyzacji.

Do ubiegłego roku niemieckie OLT Expres należało do Amber Gold,  kiedy upadł polski OLT Express, niemiecka  siostrzana spółka została odsprzedana  holenderskiemu funduszowi Panta Holdings. Po dokupieniu linii od polskiego  funduszu inwestycyjnego Holendrzy podjęli  próbę restrukturyzacji linii. Przetrwała  ona polską linie o ok. 8 miesięcy.

Nie wiadomo, co stanie się z pasażerami, którzy mają wykupione bilety na przyszłe rejsy lin.  Sygnały o złej kondycji linii  pojawiły się już pod koniec ubiegłego roku – w grudniu zostało zawieszonych część realizowanych połączeń.

OLT do Amber Gol trafił w 2011 roku, jednocześnie fundusz założył w Polsce dwie linie  pod marka OLT – jedna specjalizowała się głównie w lotach krajowych, druga była przewoźnikiem  czarterowym.

OLT Express był jedna z najstarszych niemieckich Linii Lotniczych.  Początki spółki latającej głownie na trasach krajowych w Niemczech  sięgają 1958 roku.  Pasażerów woziła  dziesięcioma samolotami Fokker 100 mogących jednorazowo zabrać do 100 osób na pokład,  czterema Saabami 2000 o pojemności do 50 pasażerów i jednym Saabem 340, w którym jest do 37 miejsc.