Linia zawiesiła działalność, właściciel – holenderska Panta – odrzucił program restrukturyzacji.
Do ubiegłego roku niemieckie OLT Expres należało do Amber Gold, kiedy upadł polski OLT Express, niemiecka siostrzana spółka została odsprzedana holenderskiemu funduszowi Panta Holdings. Po dokupieniu linii od polskiego funduszu inwestycyjnego Holendrzy podjęli próbę restrukturyzacji linii. Przetrwała ona polską linie o ok. 8 miesięcy.
Nie wiadomo, co stanie się z pasażerami, którzy mają wykupione bilety na przyszłe rejsy lin. Sygnały o złej kondycji linii pojawiły się już pod koniec ubiegłego roku – w grudniu zostało zawieszonych część realizowanych połączeń.
OLT do Amber Gol trafił w 2011 roku, jednocześnie fundusz założył w Polsce dwie linie pod marka OLT – jedna specjalizowała się głównie w lotach krajowych, druga była przewoźnikiem czarterowym.
OLT Express był jedna z najstarszych niemieckich Linii Lotniczych. Początki spółki latającej głownie na trasach krajowych w Niemczech sięgają 1958 roku. Pasażerów woziła dziesięcioma samolotami Fokker 100 mogących jednorazowo zabrać do 100 osób na pokład, czterema Saabami 2000 o pojemności do 50 pasażerów i jednym Saabem 340, w którym jest do 37 miejsc.