Obecnie Lidl Polska realizuje około 70 proc. obrotu poprzez sprzedaż artykułów produkowanych w Polsce. Dodatkowo trafiają one nie tylko do polskich domów, ale także na inne rynki Europy Środkowej, a także Zachodniej. Firma podaje w komunikacie, że wyniki za pierwsze półrocze 2013r. wskazują, że można spodziewać się wzrostu wartości eksportu w roku bieżącym.

Głównymi zagranicznymi odbiorcami artykułów produkowanych na zlecenie Lidl przez polskich dostawców są Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry i Bułgaria. Produkty z Polski dostępne są również w sklepach Lidl w krajach skandynawskich, a także we Francji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Grecji oraz na Cyprze.

Wśród produktów oryginalnych marek Lidl, które eksportowane są z Polski większość stanowią artykuły spożywcze. Są to m.in. piwo, słodycze, soki, pieczywo do wypieku czy wyroby mięsne. Około 12 proc. całego eksportu ilościowego stanowią słodycze i słone przekąski, m.in. wafelki, ciastka oraz chrupki. W sklepach Lidl w Europie dużą popularnością cieszy się wafelek Roger - w 2012 r. ilość produktu wyeksportowana przez polskich dostawców oscylowała w granicach 34 mln sztuk. Wartościowo największy udział w eksporcie stanowią wyroby mięsne, na czele z  parówkami Pikok.

Produkty, które kierowane są do sprzedaży na rynkach zagranicznych wytwarzane są dla firmy Lidl przez najlepszych polskich dostawców. Wśród nich są zarówno lokalni, jak i czołowi polscy producenci żywności. Dzięki temu w Europie można kupić artykuły produkowane przez mniejsze firmy jak spółdzielnie mleczarki Mońki, Jana, Głubczyce, Sierpc także dużych producentów: Animex, Grupa Polmlek, Łowicz, Mieszko, Delicpol,  Sokpol, ZM Madej&Wróbel czy Contimax.

OSM Głubczyce jest partnerem biznesowym Lidl od 2004 r. - Obecnie eksportujemy jogurt Pilos do Rumunii. W 2012r. było to ponad 1,6 tys. ton produktu. W tym roku, już w tym momencie, osiągnęliśmy podobną wartość. Mamy nadzieję, że ta wzrostowa tendencja będzie się utrzymywać - mówi Jan Piechowiak, prezes OSM Głubczyce.