Od stycznia do końca czerwca łączna sprzedaż wyniosła 1 020 211 pojazdów, o 6,9 proc. więcej nic rok temu dzięki popularności limuzyn Rolls-Royce. Sprzedaż grupy BMW wzrosła w Azji o 18 proc., w USA o 5 i w Europie o 2 proc. Tylko rynek Mini zmalał o 11,4 proc. do 131 896 sztuk. Grupa spodziewa się znacznej poprawy rocznego zysku brutto.

Sprzedaż aut brytyjskiej marki kosztujących od 200 tys. euro wyniosła 1968 wobec 1475 w ubiegłym roku (+33 proc.) — w Europie o ponad 60 proc., w Azji-Pacyfiku o prawie 40 i na Bliskim Wschodzie o ponad 30 proc. W USA i Chinach wzrost był dwucyfrowy. W Niemczech RR zanotował poprawę o 7 proc. Dużym popytem cieszyły się dwudrzwiowy model Wrath (w cenie od 210 tys. funtów) i najbardziej luksusowy Phantom (do 360 tys. funtów), sporo zamówiono już aut Ghost drugiej serii, które pojawią się na rynku na jesieni.

Prezes RR, Torsten Müller-Ötvös stwierdził, że wynik półrocza jest doskonały i pokazuje niezmienne zaufanie klientów do firmy i jej doskonałych aut.